-
August 28th, 2019, 17:16
#11
عضو انجمن
پاسخ : آموزش حل مشکل ارور Invalid CSRF Protection Token
نوشته اصلی توسط
xmasoud
با سلام و وقت به خیر...
جدیدا دیدم برخی از کاربران با ارور Invalid CSRF Protection Token مواجه شده اند در بخش مدیریت و امکان ذخیره کردن را از دست داده بودند البته بیشتر در نسخه 6 WHMCS این مشکل گزارش شده بود.
با توجه به پیگیری بنده و پیدا کردن راه حل این مشکل تصمیم به اشتراک گذاری این مطلب را گرفتم.
برای حل این مشکل ابتدا به بخش نصب WHMCS بروید و فایل configuration.php پیدا کنید و با ویرایش گر مناسبی آن را باز کنید و درون آن کد زیر را قرار بدهید:
کد PHP:
session_save_path(__DIR__ . “/session”);
ini_set(‘session.gc_probability’, 1);
این روش هم کامل کننده مورد بالا هست
Invalid or missing CSRF token
This error message means that your browser couldn’t create a secure cookie, or couldn’t access that cookie to authorize your login. This can be caused by ad- or script-blocking plugins, but also by the browser itself if it's not allowed to set cookies.
To address this issue, follow these steps.
Chrome
- Open Chrome Settings.
- Scroll to the bottom and click on Advanced.
- In the Privacy and security section, click on Content Settings.
- Click on Cookies.
- Next to Allow, click Add.
- Type [*.]todoist.com and click Add.
- Then type [*.]cloudfront.net and click Add.
- Under All cookies and site data, search for todoist, and delete all Todoist-related entries.
- Reload Chrome and log into Todoist.
Firefox
- Open the Firefox Options menu.
- On the left, select Privacy & Security.
- Under Cookies and Site Data click on Manage Permissions.
- Type https://todoist.com and click Allow.
- Then type https://cloudfront.net and click Allow.
- Click Save Changes.
- Next, click on Manage Data.
- Search for "todoist" and select Remove All Shown.
- Click Save Changes and confirm in the pop-up window by clicking Remove.
- Reload Firefox and log into Todoist.
Safari
- Open Safari Preferences from the drop-down menu in the navigation bar or by typing Cmd + , (⌘,).
- Click the Privacy tab and make sure that "Cookies and website data" is set to either "Always allow" or "Allow from websites I visit".
- Click on Manage Website Data to see all locally stored website data.
- Search for “Todoist” and remove all Todoist-related entries.
- Reload Safari and log into Todoist.
-
-
August 28th, 2019 17:16
# ADS