سلام بنده یه سایت دارم فروشگاهی یکی از فاکتورهای لود سریع سایت استفاده از CDN هستش
کد:
CDN چیست؟
در این مقاله قصد داریم تا شما را با مفهوم CDN یا همان Content Delivery Network و تاثیر آن بر عملکرد بهتر سایت و افزایش سرعت بارگذاری آن آشنا کنیم. همانطور که از اسم آن مشخص است CDN وظیفه رساندن و توزیع محتوا و اطلاعات شما به سرور بازدیدکننده سایت را بر عهده میگیرد. ولی در عمل وظیفه CDN چیست؟ با استفاده از این سیستم سرعت ارسال اطلاعات به بازدیدکنندگان سایت افزایش یافته و زمان بارگذاری صفحات تا حد زیادی کاهش می یابد.
https://websima.com/cdn-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/


کد:
بهترین CDN های وردپرس برای سریع تر کردن سایت های وردپرسی
1- MaxCDN
شبکه توزیع محتوای MaxCDN

MaxCDN یکی از محبوب ترین CDN های وردپرس است و توسط بسیاری از سایت های وردپرسی مشهور استفاده شده است. MaxCDN پلن های متفاوتی را به کاربرانی که انتخابش می کنند ارائه می دهد. اگر شما از افزونه WP Fastest Cache استفاده می کنید خبر خوب این است که این افزونه با MaxCDN کاملا هماهنگ است. فقط لازم است CDN را فعال کنید و اطلاعات مربوطه را وارد کنید.

این CDN سرورهای مختلفی دارد که در شهرهای مختلف آمریکا و اروپا و مکان های دیگری مثل سنگاپور ، سیدنی ، توکیو ، هنگ کنگ ، سائوپائولو و غیره قرار گرفته اند. همچنین کنترل پنل قدرتمند آن به شما اجازه می دهد گزینه های مختلف کش برای سایتتان را کنترل کنید.

در حالی که ارزان ترین پلن آن از ماهی 9 دلار در ازای 100 گیگابایت شروع می شود ، شما می توانید با ایجاد اکانت رایگان ابتدا آن را تست کنید. اکانت رایگان دارای پهنای باند نامحدود ، پشتیبانی سریع و همه قابلیت های اکانت تجاری است. اگر شما قصد دارید از یک سرویس CDN برای سایت وردپرسیتان استفاده کنید ، این ایده آل ترین گزینه است. یک نکته مهم برای آنهایی که به سئو اهمیت می دهند ، قابلیت کانونی MaxCDN است که اطمینان می دهد سئوی شما در بهترین وضعیت باقی بماند.
http://sitekhoob.com/best-cdn-wordpress/


https://www.stackpath.com/pricing/?u..._source=maxcdn

اینم سایت میزبان CDN
15 رایگان
بعدش ماهی 20 دلار

در ضمن 200 گیگ پهنای باند میده
اگه هر کدوم از سایتها پهنای باند بیشتری بخوان Additional Global Bandwidth $ / GB $0.06 یعنی هر 1 گیگ 0.06 دلار

روی پلان اول 5 سایت جواب میده
اگه حساب کنی هر سایت ماهی 4 دلار میشه
ولی 50 درصد سرعت و لود سایت اوکی میشه


سایتی که امکان CDN داشته باشه سرعت 100 برابر سریعتر و اگه هاست خودتون از کار بیفته از 1000 سرور دیگه که سایت شما توست CDN کپی شده استفاده میکنه
ممنون میشم دوستا اعلام امادگی کنید من امروز و فردا سفارش میزنم