نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: 4 روش خلاقانه بازاریابی در اینستاگرام

  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Sep 2015
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    17
    تشکر تشکر کرده 
    3
    تشکر تشکر شده 
    12
    تشکر شده در
    7 پست

    پیش فرض 4 روش خلاقانه بازاریابی در اینستاگرام








    آیا در کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده می کنید؟
    تمایل دارید با روش های خلاقانه و جذاب استفاده از اینستاگرام در بازاریابی اینترنتی کسب و کارها آشنا شوید؟
    اگر جواب شما مثبت است به شما پیشنهاد می کنم که در این مقاله همراه ما باشید.
    همانطور که در مقالات گذشته به آن اشاره شد در حال حاضر از اینستاگرام به عنوان پرنفوذترین شبکه اجتماعی میان مردم یاد می شود که برندها می توانند با استفاده صحیح از این پلتفرم، جایگاه مردمی خود را ارتقا داده و بعد از افزایش محبوبیت برند خود، درآمد بالایی را برای خود بدست آورند.
    در صورت استفاده از اینستاگرام و با توجه به خصوصیت های منحصربفردی که این شبکه اجتماعی در اختیارتان قرار می دهد شما می توانید برند خود را نسبت به دیگر رقبایتان برجسته تر جلوه داده و تاثیر به یاد ماندنی بر روی ذهن هواداران و مشتریان خود بگذارید.
    در این مقاله قصد داریم تا شما را با ۴ روش خلاقانه بازاریابی در اینستاگرام استفاده شده خلاق و موفق در جهت استفاده از اینستاگرام در بازاریابی کسب وکار آشنا کنیم.

    ۱- راه اندازی حراجی با استفاده از کاتالوگ و تصاویر محصولات
    دوست دارید کاربران اینستاگرام محصولات شما را مرور کنند و در انتها از شما خرید کنند؟
    شرکت IKEA از جمله شرکت هایی است که در اینستاگرام حضور فعالی داشته و توانسته با استفاده از خصوصیت تگ ها بر روی تصاویر، کاتالوگ کاملی از محصولات خود را بر روی اینستاگرام راه اندازی کرده و در دسترس کاربران قرار دهد.
    در صورتیکه کاتالوگ خدمات و محصولات برند خود را بر روی اینستاگرام منتشر کنید، شما می توانید کاربرانی را که در این شبکه اجتماعی مشغول مرور صفحات هستند به سمت محصولات مورد نظرتان هدایت نموده و آنها را با محصولات و خدمات برند خود آشنا سازید.
    با استفاده از این استراتژی و همچنین صرف وقت و کمی صبر قادر خواهید بود که بیشترین بهره را در بازاریابی برندتان بدست آورید


    • در ابتدا، باید برای هر دسته بندی محصولات خود، ایمیل های مجزایی را ایجاد نمایید و از آن به جهت راه اندازی حساب کاربری مجزا برای هر دسته بندی در اینستاگرام استفاده نمایید
    • سپس مشخصات محصولات طبقه بندی شده خود را به همراه تصاویرشان در صفحه مربوطه در اینستاگرام بارگذاری کنید.
    • در انتها و در قسمت بیوگرافی حساب کاربریتان، لینک مستقیم مربوط به خرید محصولات را قرار دهید تا کاربر به راحتی وارد صفحه مربوط به آن دسته محصولات مورد نظر خود گردد.



    راه اندازی کاتالوگ محصولات با استفاده از اینستاگرام

    (به عنوان مثال اگر شما فروشنده ساعت هستید می توانید برای برندتان ۳ حساب کاربری با عنوان مردانه، زنانه و بچه گانه به همراه نام برند ایجاد نموده و بعد از بارگذاری مشخصات و تصاویر مربوطه، لینک مستقیم مربوط به صفحه هرکدام از دسته بندی ها را در قسمت بیوگرافی قرار دهید.)
    راه اندازی کاتالوگ محصولات با استفاده از اینستاگرام – ۲


    ۲- ایجاد ارزش برند با استفاده از انتشار پیام ساده
    هنگامیکه سخاوت و بخشندگی در کنار یک استراتژی اجتماعی قوی قرار می گیرد، ارزش فوق العاده زیادی را برای برند به همراه خواهد داشت.
    زمانیکه شرکت مرسدس بنز با نیت سخاوتمندانه کمپینی با استفاده از هشتگ #MBSecretSanta راه اندازی نمود در انتها این شرکت با ترکیبی از کامنت ها و پیام های دایرکت، هزاران کادو برای دوستان فالوورهای خود ارسال نمود.
    ایجاد ارزش برند توسط شرکت مرسدس بنز – ۱


    این حرکت مرسدس بنز باعث شد تا این برند بتواند با مخاطبان زیادی ارتباط برقرار نموده و در نتیجه رابطه خود را با مشتریان موجود تقویت کند و همچنین مشتریان بالقوه را جذب نماید.
    لزوماً نیاز نیست که بودجه زیادی در اختیار داشته باشید و برای هزاران نفر هدیه ای ارسال نمایید.
    می توانید اقلام کوچکی را انتخاب نموده و با آنها کاربران خود را شگفت زده کنید و خاطرات خوبی را برای آنها بجا بگذارید.
    ایجاد ارزش برند توسط شرکت مرسدس بنز – ۲


    (برای این مورد می توان سایت تخفیفان را مثال زد که برای کاربرانی که آدرس ایمیل خود و دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب می کنند یک لیوان و ماگ چاپ شده بصورت رایگان برای آنها ارسال می کند)
    برای این منظور کافیست پستی در اینستاگرام خود منتشر نموده و از کاربران بخواهید که برایتان کامنت گذاشته و با اینکار شانس خود را امتحان کنند. سپس شما می توانید کاربر خوش شانس را انتخاب نموده و یک پیام دایرکت برای او ارسال نمایید و هدیه خود را برایش ارسال کنید.

    ۳- با استفاده از برچسب ها به کاربران اجازه حضور در ماجراها را بدهید
    مهمترین هدف ظهور اینستاگرام فراهم سازی محیطی برای کاربران بود تا بتوانند خاطرات تصویری روزمره خود را ثبت کنند و همچنین، بتوانند داستان سرایی قوی داشته باشند.
    شرکت Oldspice یکی از شرکت هایی است که در زمینه تولید محصولات بهداشتی در اینستاگرام بسیار فعال بوده و بصورت فراوان از تکنیک داستان سازی تصویری استفاده می کند که تا امروز تاثیر فوق العاده ای از آن دریافت نموده است.
    انتشار تصاویر داستانی برای حضور در یک ماجراجویی

    برای آنکه شما هم از این مدل موفق در بازاریابی اینترنتی خود استفاده کنید، کافیست که در ابتدا با طرح یک داستان مرتبط و جذاب و اشتراک آن میان کاربرانتان، آنها را به کمپین خود دعوت کنید. می توانید با انتخاب یک تیتر جذاب و بیان ” انتخاب یک ماجراجویی” مخاطبین خود را ترقیب به ادامه مطلب و آشنایی بیشتر با کمپین خود کنید. سپس از آنها بخواهید تا تصاویر خود را که با این موضوع همخوانی دارد همراه با هشتگ مربوطه و معرفی شده میان کاربران خود منتشر نماید.
    این فرآیند باعث می شود تا دیگر کاربران بواسطه هشتگ های مندرج شده با تصاویر و فیلم های منتشر شده توسط دیگر کاربران آشنا شوند. این روش عالی ترین موردی است که باعث توسعه برند شما خواهد شد و کاربران شما را نیز درگیر برند شما خواهد کرد.

    ۴- تصاویر بزرگ خود را بصورت خلاقانه منتشر کنید
    یکی از روش های زیبایی که می توانید از آن استفاده کنید و نتیجه خوبی هم دریافت کنید انتشار یک تصویر بصورت خلاقانه است. شاید در صفحات زیادی دیده باشید که یک تصویر بزرگ به چند تصویر کوچکتر تقسیم شده و در طی چند پست منتشر شده و فضای جالبی را پدید آورده است.
    ممکنه که استفاده از این روش رو در صفحات مربوط به برندهای غذایی به کرات دیده باشید.
    به عنوان مثال برند Reynolds در یک بازه زمانی مشخص تصاویر و فایل های ویدیویی از یک میز منحصربفرد را به انتشار گذاشت که شامل ۲۱ پست بود که هر کدام مربوط به یک نوع از غذاهای خود بود که در هر قسمت توضیحات مربوط به آن غذا ارائه شده بود.
    استفاده از اینستاگرام در بازاریابی اینترنتی شرکت Reynolds

    این کمپین جدای از هر چیزی، جذابیت فوق العاده ای برای مخاطبین خواهد داشت که به توسعه برند Reynolds کمک شایانی می کند و ترافیک فوق العاده ای را به سمت وب سایت این برند سرازیر می کند.
    به خاطر داشته باشید که برای استفاده از این مدل کمپین در بازاریابی اینترنتی خود، در ابتدا باید محتوای با کیفیتی در رابطه با محصولات برند خود داشته باشید تا آنها را در اختیار کاربران خود قرار دهید.
    هنگامیکه می خواهید یک تصویر در مقیاس بزرگ را در صفحه خود منتشر کنید، توجه داشته باشید که باید آنرا با دقت برش دهید و پشت سر هم در صفحه برند خود منتشر کنید تا هنگام انتشار در فضای اصلی مربوط به خود قرار بگیرند.
    در انتها، باید توضیحی مناسب برای هر قسمت برش خورده تصویر خود قرار دهید تا مشتری با بررسی آن به سایت شما مراجعه نموده و علاوه بر ایجاد ترافیک مناسب، فروش خود را افزایش دهید.
    نتیجه گیری:
    از آنجاییکه شبکه اجتماعی اینستاگرام پتانسیل بالایی در نمایش و بهتر دیده شدن کاربران دارد، در حال حاضر برندهای زیادی بازاریابی اینترنتی خود را بر روی بستر این شبکه قرار داده اند و نتایج فوق العاده خوبی هم بدست آورده اند.
    اگر میخواهید محصولات خود را در معرض دید افراد زیادی قرار دهید و بازخورد خوبی داشته باشید، پیشنهاد کارشناسان ما به شما استفاده بهینه از اینستاگرام در راستای بازاریابی اینترنتی برندتان می باشد. پس وقت را از دست ندهید و همین امروز شروع به برنامه ریزی و طراحی کمپین برای افزایش فروش برندتان کنید.


    منبع : 4 روش خلاقانه بازاریابی در اینستاگرام
    ویرایش توسط sabbaghi : October 4th, 2016 در ساعت 16:36

  2. تعداد تشکر ها از sabbaghi به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Mar 2015
    نوشته ها
    236
    تشکر تشکر کرده 
    8
    تشکر تشکر شده 
    195
    تشکر شده در
    127 پست

    پیش فرض پاسخ : 4 روش خلاقانه بازاریابی در اینستاگرام

    اینارو که اکثرا میدونن. اگر براتون مقدور هست ترفندهای جدیدی رو معرفی کنید.
    میزبان فا : ارائه دهنده بهترین سرویس های میزبانی وب در ایران

  5. #3
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2016
    نوشته ها
    6
    تشکر تشکر کرده 
    5
    تشکر تشکر شده 
    1
    تشکر شده در
    تشکر شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض پاسخ : 4 روش خلاقانه بازاریابی در اینستاگرام

    ممنون مطلب مفیدی بود
    ما تو زمینه تصفیه آب و فاضلاب فعالیت می کنیم که محصولاتی مثل سپتیک تانک، چربی گیر، برج خنک کننده و غیره رو تولید می کنیم
    به نظرتون ممکنه که با توجه به محصولات صنعتی ما تو شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام فروش خوبی رو بدست بیاریم

    با سپاس

  6. #4
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Sep 2015
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    17
    تشکر تشکر کرده 
    3
    تشکر تشکر شده 
    12
    تشکر شده در
    7 پست

    پیش فرض پاسخ : 4 روش خلاقانه بازاریابی در اینستاگرام

    ممنون از همراهیتون.
    یکسری فرآیند ها هست که در حالت کلی همه در موردش اطلاع دارند اما تو بحث اجرا باید نکاتی رو رعایت کنند تا بتونن نتیجه مثبتی رو از تلاششون اکتساب کنند.
    حتما در ادامه به بررسی نحوه تبلیغات در اینستاگرام و تاثیر فوق العاده مثبت آن در بحث فرآیند جذب مشتری و بازدیدکننده در بازاریابی آنلاین پرداخته خواهد شد.
    ویرایش توسط sabbaghi : October 29th, 2016 در ساعت 12:02

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: December 17th, 2016, 18:44
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: August 19th, 2016, 01:10
  3. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: April 21st, 2016, 02:00
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: January 1st, 2014, 11:33

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •